שוק הדגים בטירנה

בלב הפועם של עיר הבירה טירנה בבזאר בו מתקיים הסחר בעיר, תוכלו למצוא את שוק הדגים, הבשר והחלב המתחדש המציע כ- 40 חנויות .

בתקציב זול תוכלו לקנות דגים טריים המגיעים יום יום  מהים האדריאטי, בשר, נקניקים , גבינות ופירות ים . 

תוכלו לרכוש מוצרים יבשים כמו אורז ופסטות, שוקולד, יינות ולהתפנק במסעדות מדהימות עם הכנסת אורחים כמו שרק האלבנים החמים והאדיבים יודעים לארח. בערבים חלק מהמקומות הופכים רועשים במיוחד, עם מוזיקה חיה,  

צ'ייסרים ואלכוהול הנשפך כמו מים, הפשטות הקיימת במהלך היום מפנה מקום לארוחות גורמה לאניני טעם.

למקום יש קסם מיוחד במהלך היום בו תראו סוחרים ודייגים המתמקחים אתכם ונותנים לכם לנצח עם חיוך ותחת כיפת השמים וחופת הכוכבים בלילה, המקום הופך רומנטי ומושלם לזוגות אוהבים  .

מאכלי ים בטירנה
מאכלי ים בטירנה

שווקים מסעדות ומאכלי ים בטירנה

Markata e Peshkut בכתובת Pazari i ri 1001

מסעדה הממוקמת בלב השוק ההומה ונחשבת לאחת מהמסעדות הטובות בטירנה. היא מציעה תפריט מגוון של דגים ופירות ים.

מעבר לאוכל, האווירה במקום מיוחדת, המלצרים לבושים בלבוש מסורתי, במקום מופיעה להקה עם תזמורת ומדיי פעם יגיעו שלל רקדנים לתהלוכות וריקודים וילהיבו אתכם.

 

Aquarium Ne Myslym Shyre בכתובת Rruga Myslym Shyri, Tiranë

 

החנות הזאת קנתה לה קהל לקוחות נלהב, מדובר בחנות וותיקה בשוק, המפנקת את הלקוחות במשקה אלכוהולי בזמן שמנקים ומכינים לכם את הדגים השמנמנים והענקיים המובאים בכל בוקר. 

אפשר לקנות במקום קלמארי, שרימפס וגם סלטי דגים מוכנים וניתן אפילו להזמין קציצות מדגים.

 

Fishop בכתובת AL, Rruga Qamil Guranjaku, 1001

מסעדה מפתיעה בטעמים שלה,  מומלצת ביותר המנה העיקרית של דג בס ממולח- ומומלץ לטעום פיצה עם פירות ים.המטבח פתוח, כך שתוכלו לראות את הכנת המנות, דגים טריים במיוחד , הסרטנים הסגולים , קרפצ'יו בס ים, 

יש אפילו מנות של סרטנים מבושלים אל דנטה, ריזוטו פירות ים, סרטנים קלויים טעימים, וקינוח הבית היא  עוגת התפוזים הביתית יוצאת הדופן בטעמים שלה.

 

Fish Time – Restorant Peshku Tirane בכתובת Rruga Don Bosko, Pallati gener 2, locali nr 5, Tiranë 1001

 

המסעדה מציעה דיונונים ותמנונים פיקנטיים לצד צ'יפס, סביצ'ה דג מוסר, קרפצ'ו סלק , מרק סרטנים ועוד מעדנים.

 

Fishmarket haven בכתובת Sheshi Avni Rustemi | Pazari I RI., Tirana 

מסעדה זו ממוקמת בשוק הדגים, ומציגה תפריט  רחב של מאכלי ים. תוכלו לטעום את  הדיונון הטוב ביותר , לינגוויני עם פירות ים מעורבים – שרימפס ועוד מגוון רחב של דגים עם מבחר פירות ים מפואר. המסעדה האלגנטית הזאת בלב השוק ההומה היא מקום פופולארי לארוחת ערב עם כוס יין .

 

Cela Fish בכתובת Rruga Studenti, Tirana 1001

 

מסעדת פירות ים ודגים בה תוכלו להתענג על  פירות ים בגריל בשילוב יין לבן נהדר או דג לוקוס מבושל לצד שעועית ירוקה ותפוחי אדמה, נוסף על שלל מנות דגים, סרטנים, תמנונים ועוד. הבעלים והמלצרים קשובים, נחמדים ומקצועיים ובמקום שוררת אווירה נעימה לצלילי מוזיקה שתאפשר לכם להעביר ערב רגוע.

 

וCity Fish Market Fresk בכתובת Stacion Autobuzi, Rruga Muhamet Deliu, Tirana

 

המקום הקלאסי הזה מספק ארוחה של מספר מנות, בין היתר הוא מציע מנות פתיחה, מרק דגים, קציצות דגים, מנה עיקרית הכוללת דג על הגריל וקינוח. האווירה במקום פשוטה ומשוחררת, בשעות הקטנות תראו אנשים ששתו יותר מדיי ומנסים לרקוד על שולחן הבר, אבל האווירה במקום שמחה והאוכל זוכה לביקורות מעולות

 

Rei Mar בכתובת Xhanfize Keko 1, Tirana

 

בפינה נסתרת ושקטה בשוק של טירנה. תמצאו את המקום הזה המציע מבחר רחב של דגים טריים ומאכלי ים, מומלץ בעיקר דג הלוקוס עם ירקות לצד תפוחי אדמה ופסטת פירות הים שהיא בגדר שלמות, הכל מלווה בהמון יין לבן טוב. 

 

Fish Restaurant And Shop "Varkat"  בכתובת Rruga Petro Marko, Tirana

מסעדה זו נחשבת לאחת מהטובות ביותר בכל טירנה והיא ממוקמת ליד השוק, תופתעו מכמה המרכיבים טריים, מגוון רחב של מנות דגים ופירות ים, שרימפס, בשרים על האש, המנות מוקפדות ומצולחתות באלגנטיות , האווירה במקום נעימה וידאגו למלא לכם עוד ועוד את כוס היין עד לסוף השהות שלכם.

 

Restorant Deti בכתובת Rruga Petro Nini Luarasi,

 

זה אולי נראה מבחוץ  כמו  מקום קטן ולא מרשים במיוחד ממבט ראשון, אך ברגע שתיכנסו בדלת תמצאו חלל מפתיע גדול וכחול , עם אוכל מעולה , המקום הוא גם חנות ממנה תוכלו לקנות במהלך היום דגים טריים ופירות ים על מנת להרכיב לכם ארוחה ובערב המקום משמש כמסעדה שתפנק אתכם במטעמים ובמחירים סבירים, לצד אלכוהול, יין, בירות ובאווירה נעימה ושירות אדיב.

 

Fish Shop בכתובת Rruga Naim Frashëri, Tirana

 

החנות הזאת בשוק מציעה דגים ופירות למכירה וכן תמכור לכם כריכים מוכנים, תוכלו לאכול כריכי לחם שיפון עם דג ומיונז ומלפפון חמוץ או טוסט עם דגים וגבינת מוצרלה ושלל ירקות, יש גם מאפים ממולאים בתפוחי אדמה או בפטריות . את הכריכים תוכלו לאכול במקום, באחד מהשולחנות הקטנים או לארוז ולקחת אתכם להמשך השיטוט בשוק.

 

FISHOP – Market בכתובת Rruga Qemal Guranjaku, Tirana

אחת מהחנויות הוותיקות ביותר בשוק, דור שלישי למשפחת דייגים, חלק מבני המשפחה דגים את הדגים בעצמם וחלק מוכרים בחנות. תוכלו למצוא דגים טריים ופירות ים בזול מבלי להתפשר על האיכות והטריות.

 

Fish Shop Mr Fish Tirana בכתובת Rruga Naim Frashëri 92, Tirana

 

אחת מהמסעדות הטובות בטירנה, מאכלי הים בשילוב עם ריזוטו ושימוש מעולה בתבלינים . פסטות ברוטב שמנת עם שרימפס וניוקי ברוטב עגבניות עשיר.

 

Fish 'N Chips בכתובת 1001, Rruga e Kavajës, Tiranë

הדוכן הזה בשוק יציע לכם כריכים טובים של צ'יפס ודגים, הבנה האנגלית המסורתית עם התיבול והטאץ האלבני. תוכלו לטעום גם ממנת הסרדין הפריך, הקלמרי המטוגן, השרימפס ושבבי התפודים המטוגנים .

 

Ocean City Fish Shop בכתובת Rruga Vëllezërit Manastirli, Tiranë

 

אחת החנויות החדשות עם דגים ופירות ים בתמחור סביר. ניתן לאכול גם במקום, המציע מסלט  ועד פיצה עם אנשובי כבוש  או כריך עם שניצל דג. השירות מהיר וידידותי, הם מנקים את הדגים לידכם, קירות המטבח שקופים, כך שתוכלו להציץ אל תהליך ההכנה במטבח הפתוח ולהתפעל מהשף.

 

Gold fish בכתובת Rruga Eshref Frasheri, Tiranë 1025

חנות דגים אבל לא רק, כאן תמצאו בנוסף על דגים ופירות ים, גם מאפי בצק ממולאים בתערובת גבינות, ירקות או בשר טחון.

שאלות נפוצות לגבי שוק הדגים בטירנה

חוץ מאוכל, יש כאן גם פירות וירקות טריים, דוכני מזכרות אלבניות, עתיקות , ציורים, חפצי אמנות, ספרים ועוד.

השמש בטירנה זורחת דרך קבע בימי הקיץ, ובעונות האחרות ישנם לא מעט ימים של שמש אך גם ימים גשומים ומעוננים, אם כי זה לא אמור להפריע לכם ליהנות מהשוק גם בסתיו ובאביב. בחורף בהרים קר ומושלג, אבל ניתן בהחלט לצאת לחופשה חורפית בעיר טירנה וליהנות ממקומות מקורים ולטייל בשוק הדגים ביום יפה גם בחורף.

במסעדת Salciccio Panino Shop בכתובת Rruga Gjin Bue Shpata 19, Tirana 1001

תוכלו לאכול טוסטים, סנדויצ'ים, פסטות ותופתעו לגלות  שיש אפילו ניסיון לעשות חומוס ופלאפל.

טירנה בירת אלבניה אמנם קנתה לעצמה בשנים האחרונות מעמד כיעד תיירותי מבוקש למטייל הישראלי. אבל תשתיות התחבורה הציבורית באלבניה מעט מיושנות ולא מפותחות ומבוססות על אוטובוסים. ניתן אמנם לקחת אוטובוס מהעיר העתיקה אל השוק, אך מכיוון שהנסיעה אינה ארוכה במיוחד מומלץ מאוד להשתמש בשירות הזמנת מוניות .

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בטירנה מתחילה כאן

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על טירנה, אלבניה!

דילוג לתוכן