חיי לילה בטירנה

טירנה, בירת אלבניה, העיר המשלבת בין החדש לישן, העיר שסגנון האדריכלות בה  מושפע במידה רבה מהשלטון העות'מאני ששלט בה בעבר ,מהאיטלקים שבנו חלק מהמבנים, כאשר חלק משרידיה מהעולם הישן והקומוניסטי. אבל טירנה היא עיר צעירה, תוססת ומפתיעה בחיי הלילה שלה. 

אחרי שתסיימו לסייר ברחובות העיר, להתרשם מהכיכר המרכזית, מפסל הגיבור הלאומי, מהמסגד, ממגדל השעון ואפילו מבנה הפירמידה Pyramid of Tirana ( בכתובת 8RFC+7J, Tiranë 1001), 

תוכלו ללגום קפה אחרי קינוח מתוק ולצפות בשקיעה בצבעי אדום בוהק, לפקוד את אחד הברים הנחשבים בעיר וליהנות מצ'ייסר או בירה תוססת. 

להמשיך משם לאחד מבתי הקזינו או למועדון לילה בסגנון ג'מייקני ולשיר עם הכפיל של  בוב מארלי, לראות הופעה חיה של הרכבי רוק או מטאל ואם עדיין תעמדו על הרגליים, 

תוכלו למצוא את עצמכם נכנסים למאפיה שפתוחה עשרים וארבע שעות ולבצוע את אחד מהמאפים החלומיים, החמים והפריכים, רגע לפני שאתם פורשים לנוח באחד ממלונות העיר.

טירנה לא מה שחשבתם

בירת אלבניה, המדינה המוסלמית שונה לחלוטין מכל מה שחשבתם שידעתם, האלבנים אימצו ברובם זהות חילונית מובהקת וליברלית.

העיר מציעה מועדוני לילה, ברים, פאבים, ברי יין וקוקטיילים, הופעות חיות, מוזיקת עולם מגוונת ואינספור ריגושים שיגרמו לכם לרצות לחקור לעומק את עיר הבירה של אלבניה.

במאמר זה ריכזנו לכם את הטיפים לחיי הלילה בטירנה. היכן כדאי לכם לבקר, היכן המסיבות הכי טובות בעיר?, המועדונים הכי חמים ונחשבים, היכן תוכלו לטעום את הקוקטייל הכי טעים?

הופעות בטירנה
הופעות בטירנה

טיפים לחיי הלילה בטירנה

Discobox

(בכתובת: Akademia e Arteve 1000, Tirana) מועדון הלילה הפופולרי הזה מציע מסיבות לתוך הלילה, המקום מארח די ג'ייז מקומיים שירקידו אתכם עם מוזיקה מודרנית ועכשווית לצד מחוות למוזיקה משנות השמונים או התשעים , תוכלו ליהנות מאווירה פתוחה ומשוחררת, הבר מציע קוקטיילים, בירות, וויסקי וכל סוגי האלכוהול.

Bunker1944 Lounge

(בכתובת: Rruga Andon Zako Çajupi, Tirana)

כשתיכנסו למועדון הזה תחשבו לרגע שחזרתם לאחור בזמן בכמה עשורים. האווירה במקום מזכירה מועדוני לילה משנות החמישים, עיצוב בסגנון רטרו, מרצפות מצוירות, ספות מעור חום, רהיטים עתיקים, המנורות התלויות בסגנון וינטג' .

המקום מציע מוזיקה משנות השישים והשבעים, קוקטיילים יוצאי דופן ומפתיעים בטעמם המקורי , יינות ישנים וטובים במיוחד, בירות מהחבית ותוכלו ליהנות גם מפיצות, המבורגר פסטות ועוד מנות מעולות, תוך שאתם מתענגים על המוזיקה והאווירה הנוסטלגית.

Te Drejtoria

(בכתובת: Bulevardi "Gjergj Fishta" Pall. 4, Shk. 8, Ap. 45 1001, Tirana)

המועדון הזה מציע הצצה לחיי הלילה המחתרתיים, האווירה בו קצת אפלה באופן שרק מוסיף להנאה מהמקום המציע מוזיקה אלטרנטיבית, בנוסף למוזיקה הרווחת יותר והמוכרת,מגוון רחב של מוזיקת רוק, מטאל. תוכלו לפגוש בצד היותר ליברלי ופתוח של אלבניה.

Radio Bar Tirana

(בכתובת: Rruga Ismail Qemali P. 29 Ap. 1, Tirana, Tiranë 1000)  המקום מציע מגוון בחירה רחב של בירות, האמנים מנגנים ממוזיקה אלטרנטיבית ועד מוזיקה משנות ה-80. השירות מעולה,

האלבנים ידועים כמארחים נפלאים ואדיבים, התפריט מציע אוכל משובח, תוכלו למצוא מנות טיפוסיות לברים כמו שניצל וצ'יפס לצד מנות מתוחכמות ממסעדת שף. 

Hemingway Bar Tirana

(בכתובת: Rruga Kont Urani, Tirana 1001) 

הבר המגניב הזה משלב בין כמה עולמות, מצד אחד הוא יציע לכם לשמוע מוזיקת ג'אז ומצד שני תוכלו להזמין מוחיטו מקסיקני עם וודקה וסוכר חום. המקום הזה מדורג בין הברים הכי נחשקים בטירנה  בזכות העובדה שהוא מציע מוזיקה איכותית ואלכוהול משובח. 

Oping's Cocktails&Beer

(בכתובת: Rruga Murat Toptani, Pedonale, Brenda Kalase se Tiranes Tirane AL, 1001, אלבניה)

הבר מציע קוקטיילים ייחודיים, אלכוהול כמו ג'ין וטוניק עם הרבה קרח, ויסקי, וודקה, בירות לצד שתיה קלה וחמה, המקום מגיש תפריט אוכל מגוון, ארוחות בוקר , מנות בשר, פיצות וקינוחים, בנוסף על מוזיקה ואווירה רגועה.

Tiki Bar

(בכתובת: 8R98+8V7, Tiranë)

קפה הבר הזה מושך אליו הרבה תיירים בשל בעלי המקום הדוברים איטלקית ואנגלית, האוירה במקום שמחה וקלילה, תוכלו לאתגר את הברמן שאוהב להכין קוקטיילים מקוריים ומיוחדים וחריפים במיוחד,

האווירה במקום מיוחדת והמקום מרגיש קצת כמו קיבוץ גלויות, כולם מדברים עם כולם ונראים כאילו הם מכירים שנים. בין אם יצאתם עם חברים ובין אם הגעתם לבדכם, תוכלו להתיידד במהירות עם המקומיים והתיירים הפוקדים את המקום. 

New Irish Pub

(בכתובת: Pjeter Pogdani, 36/1 Tirana, 1005)

מדובר בבר קריוקי עם אווירה מדהימה, המלצרים וצוות המקום מזמין וחברותי וכל הערב לא יפסיקו לברך אתכם ולוודא שאתם נהנים. הבר מציע בין יתר המשקאות גם בירה אירית מאוד קרובה למקור. שימו לב שהמקום מאפשר לעשן גם בפנים.

Folie Terrace

(בכתובת: Shëtitorja Murat Toptani, Tiranë)

אחד ממועדוני הלילה הכי סוערים, המקום מארח די ג'ייז מובחרים מהסצנה המקומית שעורכים מסיבות עד לשעות הקטנות של הלילה,

רחבת הריקודים אפופה בעשן המתערבב גם בעשן הסיגריות ומלאה ברוקדים הרוקדים זה לצד זה וזה עם זה לצלילי מוזיקה רועשת. המקום מציע גם בר ושולחנות צדדיים על מנת ליהנות מהרבה אלכוהול שנשפך לתוך הלילה.

Shisha Room Bar & Lounge

(בכתובת: Rruga Themistokli Gërmenji, Tirana) 

הבר האסייתי הזה מציע אווירה מיוחדת ואלגנטית, מעבר לעובדה שהמקום מאוד מרשים ויזואלית, החלל הגדול, התקרות הגבוהות.

בכל מקום תראו אנשים שותים ומפזזים לצלילי המוזיקה ונראה שהם חשים מחוץ לאזור הנוחות.

התאורה המעוצבת מקנה לחלל שילוב נכון של צבעים היוצרים אפקט מיוחד. המקום מציע מנות אסיתיות גדולות ונדיבות, מוזיקת רקע שלא משתלטת ומאפשרת לדבר, הקוקטיילים מעולים, אחד המקומות הכי מרשימים בעיר.

The Holy Grail Bar-Tattoo 

(בכתובת: Rruga Marko Boçari 4, Tirana)  

אחד מהמקומות הכי ידידותיים בעיר, המקום המיוחד הזה מציע לכם חוויה משולבת, תוכלו ליהנות ממוזיקה מגניבה ואלכוהול ואפילו לעשות קעקוע ! המקום שייך למקעקע שנחשב לאחד מהטובים בעיר,

מושך אליו הרבה חובבי קעקועים, המקום נותן דגש לאומנות של בעלי המקום וניתן לראות כמה מיצירותיו הן על הקירות והן על גוף המקועקעים , גם אם אתם לא מחובבי קעקועים, תוכלו ליהנות מהאווירה המיוחדת של המקום. 

Raum Bar Tirana

(בכתובת: Rruga Brigada VIII, Tiranë) הבר הקטן הזה מציע לסועדים שלו מסיבות ספונטניות שמתהוות לתוך הלילה, אנשים שמתקבצים מבפנים ומבחוץ לצלילי מוזיקה אלקטרונית מקפיצה, אוחזים במשקה, מתמנגלים, מכירים ונסחפים עם מוזיקה ואלכוהול עד אור הבוקר. 

 Whisky Bar Tirana (בכתובת: Rruga Ibrahim Rugova, Tirana 1001) המקום פתוח לאורך כל היום, ביום הוא יציע לכם ארוחה לכל המשפחה וקפוצ'ינו ובלילה המקום מתעורר לאווירה אחרת,

הופך לבר עם די ג'י, עורך מסיבות , צ'ייסרים  בהאפי האוור, קוקטיילים קלאסיים, בירות מהחבית והבקבוק. המקום מתאים גם לדייט זוגי רומנטי וגם לשבת עם חברים.

Tribeca Bar Tirana

(בכתובת: Rruga Vaso Pasha, Tiranë) בר בסגנון בוהמייני, מודרני וגלובלי, שיגרום לכם לרגע לחשוב שאתם בניו יורק, עם שיק מגניב במיוחד, אחד מברי הקוקטייל המוצלחים ביותר בעיר. מומלץ להזמין אליו מקום מראש.

 Illyrian Saloon

(בכתובת: Rruga Perlat Rexhepi, Tiranë,)

אם אתם מחסידי מוזיקת רוק, זה אחד המקומות הכי טובים בעיר. הפאב השכונתי  מעוצב ברהיטי עץ, מכיל כמה רהיטים מיוחדים מעץ מגולף. אווירה שמזכירה פאב סקוטי או אירי,

מדיי פעם מתארחות גם להקות רוק להופעות חיות. צוות המקום יאיר לכם פנים, ניתן לראות שהמקום משמש בית לקהל שאוהב לחזור אל הפאב השכונתי.

חיי לילה ומסיבות בטירנה

שאלות נפוצות לגבי חיי לילה בטירנה

בטירנה יש חיי לילה עשירים במיוחד, ניתן למצוא כמעט כל בילוי בו תחפצו, אם אתם אוהבים לרקוד, העיר תציע לכם מועדוני לילה ומסיבות. אם אתם יותר בעניין של בר או פאב, לשתות בירה או צ'ייסר ולשבת לדבר עם חברים, תוכלו ליהנות ממוזיקת רקע, אם אתם בעניין של להקות רוק, תוכלו למצוא גם ברים שיציעו לכם הרכבי מוזיקה שמנגנים הופעות חיות.

בהחלט כן, טירנה לא נופלת מאף אחת מהבירות האירופאיות, מציעה מגוון רחב של אלכוהול, ברים המגישים לכם קוקטיילים ייחודיים ונועזים בטעמם, בירות כהות או בהירות, ברי וויסקי , צ'ייסרים ועוד.

 במרבית הברים תוכלו למצוא פיצות, המבורגרים ומנות טיפוסיות לברים כמו צ'יפס, אבל בחלק מהברים בטירנה תוכלו למצוא אפילו מנות מתוחכמות יותר, מנות שלא יביישו מסעדות שף, מנות אסייתיות או איטלקיות וקינוחים. חלק מהברים גם יציעו לכם קפה בסוף הארוחה.

חלק מהברים ישרתו אתכם גם במהלך היום וחלק מהברים ומועדוני הלילה נפתחים רק ברבע לחצות ופתוחים עד לשעות הקטנות של הלילה ועם בוא הזריחה. 

במרבית המקומות אין הקפדה ואנשים מעשנים בפנים המועדון או הבר.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בטירנה מתחילה כאן

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על טירנה, אלבניה!

דילוג לתוכן