טירנה אלבניה מטבע מקומי

המרת לק אלבני (ALL) לשקל - האם טירנה, אלבניה זולה? תבדקו את שער המטבע המקומי בטירנה ביחס לשקל. המטרת מטבע משקל לכסף מקומי אלבני אונליין!

כמה שווה שקל אחד לעומת מטבע מקומי בטירנה, אלבניה?

  • ALL  ALL: 31.259

טבלת חישוב שערי מטבע: בקוביה ה-1 כותבים כמות כסף שאתם רוצים להמיר משקל (ILS) אל לק אלבני (ALL)..ואז לוחצים על הכפתור

המרת שקל ישראלי (ILS) למטבע לק אלבני (ALL)

 to 

המטבע המקומי בטירנה, בירת אלבניה, הוא לק אלבני (ALL). מטבע הלק מחולק ל-100 קינדרקה.

בשדה התעופה של טירנה ישנם מספר חלפנים המציעים המרת מטבעות זרים ללק. ניתן גם להמיר מטבעות זרים בבנק או בדואר ברחבי העיר.

כדאי לזכור ששערי ההמרה בשדה התעופה עשויים להיות פחות טובים מאשר בשאר העיר.

בנוסף, ניתן למשוך כסף מכספומטים בטירנה. כספומטים רבים מקבלים כרטיסי אשראי בינלאומיים.

להלן כמה טיפים להמרת מטבע בטירנה:

  • בדקו את שערי ההמרה לפני שאתם מחליפים כסף.
  • העדיפו להמיר מטבעות זרים בבנק או בדואר ברחבי העיר.
  • היזהרו מרמאים בשדה התעופה.

להלן כמה דברים שכדאי לדעת על המטבע המקומי בטירנה:

  • הקוד ISO של המטבע הוא ALL.
  • סימול המטבע הוא L.
  • השטרות בשימוש הם בערך של 100, 200, 500, 1,000, 2,000 ו-5,000 לק.
  • המטבעות בשימוש הם בערך של 1, 2, 5, 10, 20 ו-50 לק.
התיירות באלבניה נמצאת במגמת עלייה והמדינה הופכת במהירות לאחד היעדים הפופולאריים ביותר בעולם עבור תיירים ומקומיים כאחד. אלבניה, שהייתה בעבר מדינה מבודדת, גילתה למטיילים יופי שהוסתר כבר מאות שנים.

להיות כאן זו בהחלט הרפתקה

אבל לא רק לבקר, אלא לקבל תמורה רבה לכספך מאלבניה. בהשוואה למדינות אירופאיות אחרות, אלבניה למעשה זולה למדי, ויוקר המחיה הכללי שם נמוך יותר מאשר ברוב מדינות אירופה. זהו אזור חסר תשתיות, כך שביקור כאן בהחלט יהיה חוויה, לא רק לסיורים. בהתבסס על הרגלי ההוצאות של מטיילים קודמים, ארוחה ממוצעת באלבניה עולה 620 לק"ש לאדם. אמנם מחירי הארוחות באלבניה יכולים להשתנות, אך עלות המזון הממוצעת בבוסניה והרצגובינה היא 1,550 ליטר ליום. עבור נסיעות אוטובוסים בינלאומיות, המחיר הממוצע לטיול יום באלבניה הוא סביב 1,500 ליטר ליום. ההערכה היא כי בין 2,000 ל -3,200 אנשים נוסעים מטירנה לאלבניה מדי שעה.

ישנם מספר אוטובוסים בינלאומיים סדירים בבלקן המחברים את אלבניה עם יוון

בולגריה, קרואטיה, מקדוניה, סרביה, מונטנגרו, יוון וקרואטיה. אם אתם רוצים לראות יותר מאשר רק את אלבניה, תוכלו לצאת להרפתקה בת 9 ימים מדוברובניק לאתונה על ידי ביקור בעיר אתונה, בירת הכנסייה היוונית האורתודוקסית באתונה, וביקור בכמה מהאטרקציות התיירותיות המפורסמות ביותר ביוון. , כמו מוזיאון גוגנהיים והמוזיאון הלאומי לאמנות.

משם יש לנו את כל מה שאתה צריך לדעת

כדי להתכונן לטיול שלך בטירנה, אלבניה. מבונקרים ועד פירמידות, בואו נחקור כמה דברים שתוכלו לעשות ולראות בעיר הצבעונית הזו. בעיר קיימות אפשרויות רבות לקניות, מסעדות, מוזיאונים, בתי מלון, בתי קפה ועוד ועוד. במאמר זה שיתפנו כמה טיפים כיצד לטפל בכסף באלבניה ומידע נוסף על כספומטים, כרטיסים ותשלומים. אם יש לך שאלות לגבי מגורים וטיפול בכסף ומגורים בטירנה, אלבניה, אל תהסס להשאיר אותנו למטה.

כפי שדיווחנו בשנה שעברה

טירנה וסרנדה הן בחירה פופולרית עבור גולים שעוברים לאלבניה בזמן שהם שם, אבל כמובן שאפשר לגור במקום אחר. אם לא אכפת לכם, תוכלו לסמוך גם על חברות תעופה זולות כמו WizzAir או Ryanair שתטוסו לטירנאס אלבניה אם אתם מחפשים את האפשרות הזולה ביותר. השנה רציתי לחקור את טירנה, הבירה, ומצאתי את עצמי עושה זאת. זהו בסיס פנטסטי, עם שפע של מסעדות טובות וחיי לילה מרגשים בקיץ וחווית קניות וסעודה נהדרת בחודשי החורף. זרים רבים ממהרים להשתמש בשירות זה בשדה התעופה, שכן השגת מטבע מקומי היא אחד הדברים הראשונים שאתה עושה בעת ביקור במדינה זרה.

הדבר תקף אם משלמים בכרטיס אירו או דולר בנקודת מזומנים באלבניה

אך עדיף לקחת מזומנים מנקודת מזומנים מקומית. כספומטים באלבניה יעניקו לך לק, גם אם לא ניתן להחליף אותו במהלך הנסיעה שלך אם יש לך כרטיס מחובר לחשבון היורו שלך. אם יש לך מזומנים ביורו, לירות או דולרים אמריקאים, אתה יכול להחזיר את ה- LEK האלבני שלך כדי שלא תשכח את זה מתי שאתה צריך את זה. אל תדאגי, הם ייקחו מזומנים מהכספומטים המקומיים שלך, הם תמיד יחזירו לך ביורו. אם אתה מתכנן לנסוע לאלבניה לזמן מה, ייתכן שיהיה שימושי שיהיה לך כרטיס SIM מקומי, במיוחד אם אתה מתכנן לנסוע לתקופה ארוכה יותר.

באלבניה זול יותר להמיר מטבעות זרים ב- LEK אלבני מאשר למשוך כסף מכספומט

כשאתה מבקר באלבניה, אתה עלול להתמודד מול בנקים המציעים המרת מטבע, אך זרים נבונים להחליף מזומן בכסף, מכיוון שתוכל לקבל מחיר טוב יותר עבור הלק האלבני. באלבניה זול יותר להמיר מטבעות זרים באלבנים מאשר במזומן. אם אתה מוציא 100 יורו באלבניה, אתה חוסך 4-5 אירו בעלויות חליפין אצל סוכנות חליפין רגילה. אל דאגה, יש משרדי חילופי דברים כמו בכל מקום באלבניה. תוכל למצוא אותם באופן מקוון, כך שתוכל להחליף את היורו שלך בקלות ב- LEK אלבני.

אלבניה

היא לא מדינה באיחוד האירופי, אבל גם שם יש כספומטים, ויש הרבה כאלה באלבניה, גם באזורים הכפריים וגם בערים. אלבניה היא עדיין חברת מזומנים, אז אולי כדאי לקחת איתכם עוד כמה יורו כשאתם נוסעים לאלבניה כשמורה. יש חנויות, מסעדות ובתי מלון המקבלים תשלומי כרטיסים בבוסניה והרצגובינה ובמדינות אחרות כמו סרביה ומקדוניה. השימוש בכרטיס שלך למשיכת כספים מכספומט בנק אלבני עלול להוביל לעלויות שאולי לא ידעת עליהם. אנו ממליצים לתיירים לקחת איתם תמיד מזומנים בשל עלויות נסיעה גבוהות וחוסר גישה לכספומטים באזורים רבים באלבניה.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בטירנה מתחילה כאן

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על טירנה, אלבניה!

דילוג לתוכן