מתי כדאי לטוס לטירנה, אלבניה

מומלץ לטוס לטירנה בחודשים מאי-אוקטובר, אז מזג האוויר נוח ונעים. בחודשים אלה הטמפרטורות הממוצעות נעות בין 18 ל-25 מעלות צלזיוס, עם מעט משקעים.

קיץ (יוני-אוגוסט) הוא הזמן החם ביותר של השנה בטירנה, עם טמפרטורות ממוצעות של 25-30 מעלות צלזיוס. מזג האוויר יבש ברובו, אך ישנם מקרים של סופות רעמים קצרות.

סתיו (ספטמבר-אוקטובר) הוא זמן נהדר לבקר בטירנה. מזג האוויר עדיין נעים, עם טמפרטורות ממוצעות של 20-25 מעלות צלזיוס. יש מעט משקעים, והאוויר נקי וצלול.

חורף (נובמבר-פברואר) הוא הזמן הקר ביותר של השנה בטירנה. הטמפרטורות הממוצעות נעות בין 5 ל-10 מעלות צלזיוס, עם מעט משקעים.

אביב (מרץ-מאי) הוא זמן של התחדשות בטירנה. מזג האוויר מתחמם בהדרגה, עם טמפרטורות ממוצעות של 15-20 מעלות צלזיוס. יש מעט משקעים, והעיר פורחת עם פרחים.

אם אתם מתכננים טיול לטירנה, מומלץ לבדוק את תחזית מזג האוויר לפני שאתם מזמינים כרטיסים.

טירנה מזג אוויר

הנה כמה דברים נוספים שכדאי לדעת על מזג האוויר בטירנה:

  • טירנה ממוקמת בחלק הדרומי של אלבניה, על חוף הים האדריאטי. האקלים שלה הוא ים תיכוני, עם קיץ חם ויבש וחורף קריר וגשום.
  • הטמפרטורות הממוצעות בטירנה בקיץ הן 25-30 מעלות צלזיוס, ובחורף הן 5-10 מעלות צלזיוס.
  • כמות המשקעים הממוצעת בטירנה היא 1,200 מ"מ בשנה. רוב המשקעים יורדים בחורף.
  • הטמפרטורות והמשקעים בטירנה עשויים להשתנות בהתאם לגובה. העיר נמצאת בגובה של כ-100 מטרים מעל פני הים, אך יש בה גם אזורים הרריים בגובה של מאות מטרים.

להלן כמה טיפים ללבוש בהתאם למזג האוויר בטירנה:

  • בקיץ, מומלץ ללבוש בגדים קלילים ועשויים מכותנה. מומלץ גם להביא כובע, משקפי שמש וקרם הגנה מהשמש.
  • בחורף, מומלץ ללבוש בגדים חמים ועשויים מפליז או צמר. מומלץ גם להביא מעיל, צעיף וכפפות.

בנוסף, מומלץ לבדוק את תחזית מזג האוויר לפני שאתם יוצאים לטיול בטירנה. כך תוכלו להתכונן בהתאם וליהנות מהטיול שלכם.

טיסות לטירנה? השאלה מתי לטוס! אז מתי כדאי לטוס אל מתל אביב אל שדה התעופה של טירנה, אלבניה לפי חודשי השנה? מהם עונות השיא? אילו אטרקציות יש בקיץ או בחורף? הכל כאן!

חברת וויז אייר הודיעה כי היא משעה את כל הטיסות מגאורגיה לאלבניה בגלל מגבלות נסיעה חדשות. שדה התעופה הבינלאומי של רינאס, המכונה לעתים קרובות "שדה תעופה בטירנה" או פשוט "רינאס" באלבנית, הוא שדה התעופה הבינלאומי הראשי של הרפובליקה של אלבניה. אין שירותי נוסעים סדירים בין אלבניה לגאורגיה ואין טיסות ישירות בין גרוזיה לאלבניה, אך קיימות טיסות סדירות למדינות אחרות כמו יוון, ספרד, איטליה, גרמניה, צרפת וספרד.

טיסות לשדה התעופה הבינלאומי של טירנה (TIA) זמינות מחברות תעופה שונות

כולל אייר אלבניה, אייר פראנס – KLM, לופטהנזה, וירג'ין אטלנטיק וויז אייר. קיים מסוף נוסעים למטיילים מכל רחבי העולם עם קיבולת כוללת של 1.5 מיליון נוסעים בשנה. אם ברצונכם להזמין טיסה לוונציה מטירנאס, תוכלו לעשות זאת על ידי הזמנת כרטיס טיסה מרומא – טיראנאס, או אם ברצונכם לקבל אפשרות לטוס מאתונה – טביליסי או מג'ירוקסטרה – רינאס, אותה תוכלו להזמין. על ידי הזמנת מקום באחת הטיסות לרומא או לטיראנו.

כדי למצוא את הטיסות הזולות ביותר לטירנה, אנו ממליצים להשתמש ב- Skyscanner או ב- Expedia כדי להשוות קווים וזמנים זולים ולבחור את הטובים ביותר.

אם אתם גמישים עם תאריכים

זו דרך נהדרת למצוא את הטיסות הזולות ביותר בין תל אביב לטירנה. השתמש ב- Skyscanner כדי לעקוב אחר מצב הטיסה שלך על ידי בדיקת מחיר הטיסות לטירנה ויעדים אחרים כמו ישראל, ירושלים ואביב. עקוב אחר האופן שבו תעריפי הנסיעה מתל אביב לאלבניה משתנים לאורך זמן והשתמש בתכונה "התראת מחירים".

מחירי מלונות וטיסות הם היקרים ביותר

אך ניתן לחסוך בקנייה מראש. אם אתם בוחרים באלבניה כיעד חופשת הקיץ ואוהבים את החום, עליכם לבקר באלבניה בחודשי הקיץ. החודשים העמוסים ביותר לתיירות בטירנה, אלבניה, הם יוני, ואחריהם אוגוסט ומאי, והחודשים החמים ביותר הם יולי, אוגוסט ואז שוב יוני, למי שמחפש זמן חם מאוד לבקר בטירנאס. חלק מהתקופות הטובות ביותר לבקר בטיראטה הן אפריל ואוקטובר, כאשר מזג האוויר לא חם מכדי ליהנות מהטבע היפה של טיראנו.

הזמינו את כרטיסכם לטירנה עם חברת Aegean Airlines ותהנו מעיר תוססת שחווה מעבר היסטורי ויצירתי, עם נוף יפהפה של האלפים האלבניים, הים השחור והים התיכון.

שדה התעופה דורטמונד (DMT) הוא שדה התעופה הבינלאומי הקטן ביותר ממזרח לדורטמונד ושדה התעופה השני בגודלו בגרמניה והשלישי בגודלו בעולם אחרי פרנקפורט.

אם אתם מתכננים לנסוע מיוון לאלבניה

תוכלו לבדוק את סאריס ואת הים היוני לפני הנסיעה. אין הרבה טיסות ישירות לטירנה, אך אם שדות התעופה הסמוכים במדינה אינם מציעים טיסות ישירות לאלבניה, הזמינו טיסה לקורפו שבאי. תוכלו לטוס ליוון או למונטנגרו עם ראיין אייר ולקחת אוטובוס לגבול או לטוס לג'ירוקסטרה, אחת הערים הגדולות ביוון והעיר השנייה בגודלה באלבניה. בשתי הערים יש מספר רב של מלונות ומסעדות, כמו גם מגוון מסעדות וחנויות.

תוכלו לצאת לשיט באי אלבניה, שאורכו בין 30 ל -70 דקות, מג'ירוקסטרה דרך סאריס והים היוני לטירנה או מקורפו באיים לאלבניה.

הרכבל עולה הלוך ושוב 1,000 LEK

וזה קצת יקר, אבל זה שווה את זה כי הנסיעה ארוכה ולוקחת אתכם לכמה מההרים והיערות היפים שתוכלו לראות בטירנה. לפני שתמשיך אני חושב שדמי הכניסה הם 500 לק לאדם וזה שווה את זה, לאור איכות התוכן, במיוחד אם אתה רוצה לדעת יותר על אלבניה.

לתיאור מפורט יותר של מה שעליך לעשות ולראות, הקפד לקרוא את מדריך הנסיעות באלבניה. אולי זה אמור לעורר אותך לנסוע לאלבניה ולנסות לגלות את כל מה שיש לה להציע. אם אתה נוסע דרך הבלקן, קרא כאן את המאמר שלי על האזור.

משם יש לי את כל מה שאתה צריך לדעת כדי להתכונן לטיול שלך בטירנה, אלבניה. הדברים שצריך לעשות, המקומות לבקר בהם, והמלונות והמסעדות הטובים ביותר בעיר, כמו גם כמה מהאטרקציות התיירותיות הפופולריות ביותר.

תשכחו מהמדריך שלכם לכמה מהמקומות היפים באלבניה, תוכלו לנסוע באוטובוס, ברכבת או אפילו ברכב לכמה שעות או ימים.

אם אתה רוצה לטוס מצ'כיה לאלבניה

אתה יכול להזמין את הכרטיס שלך באינטרנט ולהזמין את הטיסה מראש. הקפד להזמין מחיר מקומי סביר, כרטיסים למעבורת לקורפו, אלבניה במחירים סבירים. אם אתה נוסע ברכבת ורוצה לטוס מאלבניה לבלגיה, היית יכול להזמין את הכרטיסים שלך באופן מקוון או באופן אישי.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בטירנה מתחילה כאן

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על טירנה, אלבניה!

דילוג לתוכן